اولین سوپرفون چهارهسته ای دنیا با مدل ایکس سری One کمپانی اچ تی سی کلید خورد و این بود که کمپانی های دیگر برای رقابت با این غول مشغول ساخت چهارهسته ای های خود شدند یکی از این کمپانی ها که در سکوت خود آرام آرام در حال بالا رفتن از پله های برترین هاست کمپانی الجی است که امروز تصاویری از غول چهارهسته ای اش به بیرون درز کرد.

به گزارش پی سی دی، پس از ضررهای پیاپی این غول کره ای ، این بار الجی قصد دارد سبک جدیدی را در اسمارت فون های خود ارائه کند ، از اولین اسمارت فون سه بعدی دنیا گرفته تا ساخت سوپرفون چهارهسته ای ، از رویکردهای موفق این کمپانی می تواند باشد.

مدتی قبل سامسونگ سومین ورژن کهکشانی خود را که با امکاناتی بی نظیر و البته ترکیبی از بزرگان بود معرفی کرد ، حال نوبت غول کره ای دیگری است که موج دیگری بر این بازار رقابتی وارد کند.

مشخصات سخت افزاری این محصول عبارت است از:
——-  ——-  ——-  ——-
۱- صفحه نمایش: اندازه ۴٫۶۷ اینچ لمسی خازنی True HD-IPS LCD (با ۱۶ میلیون رنگ) و پشتیبانی از رزولوشن ۷۶۸×۱۲۸۰ و دارای محافظ Gorilla Glass 2
۲- پردازنده : پردازنده چهار هسته ای  ۱٫۵GHz مدل Qualcomm Snapdragon با ساختار Krait و چیپ گرافیکی Adreno 320
۳- حافظه رم: ۲GB
۴- حافظه داخلی: ۱۶GB و ۳۲GB
۵- دوربین: دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با یک فلش LED و دوربین دوم ۱٫۳ مگاپیکسل
۶- وزن: ۱۴۲ گرم
۷- اندازه: مشخص نیست

۸-سیستم عامل : Android ورژن ۴٫۰٫۴

۹- باتری : ۲۱۰۰mAh
۱۰- قیمت: مشخص نیست

——————————————————————————-————————————————–

الجی با این محصول می تواند حتی سومین کهکشانی سامسونگ را نیز کنار بگذارد.

این مدل که LS970 نام دارد اولین محصولی است که از پردازنده جدید چهارهسته ای کوالکام استفاده می کند ، کوالکام در مدل دو هسته ای MSM8260A Snapdragon با توان هر هسته ۱٫۵GHz و پردازنده گرافیکی Adreno 225 توانست رقابت سرسختی با چهارهسته ای انویدیایی داشته باشد حال باید دید در بنچمارک های صورت گرفته بروی این مدل پردازنده که این بار با چهارهسته ۱٫۵GHz و پردازنده گرافیکی Adreno 320 با رم دو گیگابایت در رقابت با دو مدل پردازنده چهارهسته ای دیگر (Tegra 3و Exynos) چه نتایجی را برجا خواهد گذاشت.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار داده شده در این محصول یکی از نکات وسوسه انگیز برای خرید این محصول می تواند باشد.

الجی می داند در این رقابت کوچکترین اشتباه و کوتاهی می تواند دوباره شکست های قبلی را برایش تکرار کند و برای همین است در ساخت این محصول از بهترین سخت افزار استفاده کرده است.

بنظر می رسد الجی علاوه بر سخت افزار ، در رابط کاربری خود نیز ، سوپرایزهای ویژه ای دارد که باید تا زمان معرفی این چهارهسته ای قدرتمند منتظر بمانیم.

در روند شکار بهترین سوپرفون ها ، بازهم اسپرینت به مانند دیگر محصولات خود ، خوش درخشیده و این محصول را در سبد اختصاصی خود قرار داده است.

برچسب ها

دیدگاه کاربران