وکیا از چهار مدل گوشی ارزانقیمت برای دسترسی جوانان به سرویس های اینترنت رونمایی کرد.شرکت نوکیا روز گذشته چهار مدل از جدیدترین گوشی‌هایش را رونمایی کرد که دو مدل آن ساده و معمولی‌اند و دو مدل دیگر از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.
نوکیا اعلام کرده که گوشی‌های ۱۱۰ و ۱۱۲ برای جوانان به منظور تجربه آنلاین سریع و ارزان‌قیمت طراحی شده است.
در گوشی ۱۱۲ سرویس پیام فوری eBuddy از پیش نصب شده، بنابراین، کاربران می‌توانند از سرویس‌های چت برای مکالمات بهره‌مند شوند.
این دو گوشی‌ها از صفحه‌نمایش ۱٫۸ اینچ برای تجربه بازی برخوردار هستند. در طول همین ماه،۱۱۰ و ۱۱۲به همراه ۴۰ بازی رایگان EA در برخی کشورها عرضه خواهند شد.
هر دو گوشی جدید از دوربین VGA برای ثبت تصویر و پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت حافظه خارجی برای ذخیره بیش از ۶ هزار قطعه موسیقی یا ۹۰ هزار تصویر برخوردارند. کاربران می‌توانند از ایستگاه‌های رادیویی مورد علاقه استفاده کنند و آهنگ‌های را که دوست دارند از طریق بلوتوث با دوستان خود به اشتراک بگذارند. با این گوشی می توان بیش از ۱۰ ساعت مکالمه مداوم و حدود یک ماه در حال آماده‌‌باش استفاده کرد.
۱۱۲ گوشی دوسیمکارته جدید نوکیاست که ۱۶ مگابایت حافظه داخلی و امکان وارد کردن هزار نام در دفتر تلفن را دارد، از دوربین VGA با امکان فیلمبرداری برخوردار است و از سرویس GPS و فایل‌های صوتی و تصویری MP3/WMA/AAC و MP4/H.264 پشتیبانی می‌کند.
این گوشی‌ در رنگ‌های خاکستری تیره، سفید، قرمز و فیروزه‌ای به بازار می‌آید و باتری آن درحال مکالمه ۱۴ ساعت شارژ نگه می‌دارد.
گوشی ۱۱۰ هم ۱۰ مگابایت حافظه داخلی دارد و با کارت microSD می‌توان تا ۳۲ گیگابایت حافظه را ارتقا دارد. دوربین این گوشی VGA است و در رنگ‌های مشکی، سبز، بنفش و فیروز‌ه‌ای در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
نسخه‌های تک ‌سیم‌کارت ۱۱۰ نیز در دسترس قرار خواهد گرفت که مدل‌های ۱۱۱ و ۱۱۳ هستند. البته گوشی ۱۱۳ تنها برای اروپا و کشورهای مشترک بین اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.

برچسب ها

دیدگاه کاربران