چند ماهی است که شایعاتی درباره تولید یک مینی آیپد از سوی اپل در فضای وب شکل گرفته است، اما حالا این شایعات دامن رقیب آیپد، یعنی کیندل فایر آمازون را هم گرفته است. شایعات جدید حاکی از این است که آمازون در حال ساخت یک کیندل فایر ۱۰ اینچی است.

به گزارش ایستنا به نقل از فردا موبایل ، وب سایت pcmag به نقل از نشریه دیجی تایمز گزارش داده است که آمازون قصد دارد کیندل فایر ۱۰ اینچی خود را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی وارد بازار کند. کیندل فایر کنونی شرکت آمازون ۷ اینچ است.

 

بر اساس این گزارش شرکت آمازون می‌کوشد با عرضه یک رایانه لوحی ۱۰ اینچی با آیپد ۹٫۷ اینچی اپل رقابت کند، البته آمازون پیش از این قصد خود را برای عرضه یک کیندل فایر ۸٫۹ اینچی و رقابت با رایانه‌های لوحی گلکسی تب سامسونگ اعلام کرده بود.نشریه دیجی تایمز پیش‌بینی کرده است فروش کیندل فایر آمازون در پایان سه ماهه دوم و اوایل سه ماهه سوم سال جاری افزایش یابد. انتظار می‌رود شرکت آمازون در سال جاری بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون رایانه لوحی وارد بازار کند.

شایعاتی که از ماه‌ها پیش نیز درباره عرضه مینی آیپد از سوی اپل شکل گرفته بود در چند روز اخیر قوت گرفته است. وب سایت iMORE چند روز پیش به نقل از منابع موثق اعلام کرده بود اپل قصد دارد رایانه لوحی کوچک خود را در اکتبر سال جاری میلادی به قیمت ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار وارد بازار کند. ظاهراً اپل تصمیم گرفته است قیمت این رایانه لوحی کوچک را آنقدر پایین بیاورد که دیگر جایی برای رقبا باقی نماند.

برچسب ها

دیدگاه کاربران