یکی از کاربران اینستاگرام تصویری را در این شبکه ارسال کرده است که کارمندان شرکت اپل را در حال نصب بنری در مرکز نمایشگاهی موسکون نشان می‌دهد و این بنر تائید می‌کند که اپل دوشنبه آینده و در جریان کنفرانس WWDC2012 از iOS6 نسخه جدید سیستم عامل خود رونمایی خواهد کرد.

بنابر گزارش فارنت، البته پیش از این هم این موضوع تقریبا قطعی شده بود که رونمایی از iOS6 اصلی‌ترین بخش این رویداد سالیانه اپل است همانطور که اپل پیش از این اشاره کرده بود که در خصوص آینده iOS در این رویداد سخن خواهد گفت. بنر در حال نصب همچنین با پیش‌زمینه نقره‌ای رنگ خود این موضوع را خاطرنشان می‌کند که اپل در حال جابجا کردن رنگ نقره‌ای با رنگ آبی فعلی موجود به عنوان رنگ زمینه و اصلی در بسیاری از برنامه‌های آیفون است. رنگ نقره‌ای اکنون در آی‌پد بکار گرفته شده است و شایعات همچنین حکایت از آن دارد که برنامه نقشه اپل نیز از تم نقره‌ای رنگ استفاده خواهد کرد.

 

بد نیست بدانید که شایعات دیگری این روزها مطرح است از جمله آنکه اپل پس از آنکه در محصول جدید آی‌پد خود یعنی نیوآی‌پد، شماره را از انتهای آن حذف کرد، در آیفون نیز از این روش استفاده خواهد کرد. این بدین معناست که شاید باید منتظر نیوآیفون هم باشیم!