رئیس کمیته حقوقی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت از راه اندازی شورای حل اختلاف تلفن همراه خبر داد و اعلام کرد: هر آنچه که دراین حوزه به لحاظ قانونی در صلاحیت شورا باشد مورد بررسی و حل اختلاف قرار می گیرد.

زهیر طیب گفت این شورا با نام تخصصی شورای حل اختلاف تلفن همراه ودفاتر پیشخوان خدمات دولت در بخش عمومی و غیر دولتی راه اندازی شده است، اظهار داشت: سعی بر این است که تمام زوایای مربوط به تلفن همراه وهر آنچه که به لحاظ قانونی در صلاحیت این شورا است، مورد بررسی و حل اختلاف قرار گیرد.
وی افزود: افرادی که در خصوص نحوه دریافت سرویس ازدفاتر پیشخوان دولت شکایتی داشته باشند می توانند برای حل آن به این شورای حل اختلاف مراجعه کنند.
وی توصیه کرد: اگر افراد در این حوزه شکایتی دارند بهتر است ابتدا از مراجع داخلی ذی ربط پیگیری های لازم را انجام دهند سپس به شورای حل اختلاف مراجعه کنند.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه این شورا تخصصی است، پرونده های ارجاع شده به آن معمولا طی مدت زمان یک تا دوهفته مورد بررسی قرار می گیرد.
طیب با بیان اینکه این شورا کاملا تخصصی است، ادامه داد: بر اساس قانون، شورا حل اختلاف تلفن همراه مجاز است پرونده های شکایت تا سقف ۵ میلیون تومان را رسیدگی کند.
گفتنی است شورای حل اختلاف تلفن همراه و دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی و غیر دولتی در خیابان بهار و بعد از تقاطع بهار شیراز واقع شده است.
منبع خبر : موبنا

دیدگاه کاربران