شرکت اینترنتی یاهو مرورگر اینترنتی خود را با نام Yahoo Axis را به صورت انحصاری برای سیستم‌عامل iOS اپل وارد بازار کرد و یک پلاگین مخصوص مرورگرهای فایرفاکس، Chrome گوگل و Safari اپل را در اختیار کاربران گذاشت.

به گزارش ایستنا، این مرورگر اینترنتی به گونه‌ای ساخته شده است که پیش از آنکه شما بخواهید از طریق Axis روی سیستم‌عامل iOS جست‌وجوی خود را انجام دهید، کلید کلیدواژه‌های مورد نظر شما که پیش‌تر آن‌ها را جست‌وجو کرده‌اید را نشان می‌دهد و امکان دسترسی آسان شما به صفحات مربوط به کلیدواژه‌ها را به صورت مستقیم برای شما فراهم می‌کند. این فضا به گونه‌ای تعریف شده است که هر یک از کلیدواژه‌های مورد نظر شما بر حسب اولویت به صورت شماره‌بندی ارایه می شوند که روی هر کدام از آن‌ها که قرار می‌گیرد، صفحه مربوط به آن باز می‌شود تا بتوانید در کمترین زمان صفحه مربوطه را باز کنید.

زمان یکه شما یک آدرس اینترنتی را برای گذشت‌وگذار یا جست‌وجوی یک کلیدواژه وارد می‌کنید، Yahoo Axis به سرعت تمام سایت‌های مرتبط با آن را به صورت آیکونی نمایش می‌دهد و از این طریق شما در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید سایت مورد نظر را پیدا کنید.

زمانی که از طریق این مرورگر اینترنتی به بخش Yahoo Image Search مراجعه می‌کنید، نزدیک‌ترین تصاویر به کلیدواژه جست‌وجو شده را نمایش می‌دهد. این بخش به گونه‌ای طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد بدون خروج از صفحه اینترنتی که در اختیار دارید، تصاویر مورد نظر خود را نیز مشاهده کنید.

مرورگر اینترنتی Yahoo Axis برای جست‌وجوی صفحات مختلف ابزار Tab را برای باز کردن چند پنجره در یک صفحه شامل نمی‌شود. در مقابل، کاربر با فشار دادن دکمه‌ای که در قسمت پایین مرورگر وجود دارد می‌تواند با فشار دادن آن صفحات جداگانه‌ای که قصد باز کردن پنجره جدید را دارد، از طریق آن در اختیار بگیرد.

زمانی که شما سایت اینترنتی مورد نظر خود را در این مرورگر پیدا می‌کنید، می‌توانید به راحتی آن را به اشتراک بگذارید. مروگر Yahoo Axis قابلیت‌هایی را در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید به کمک آن‌ها آدرس سایت اینترنتی را از طریق پست الکترونیکی، شبکه‌های اجتماعی و … ارسال کنید.

اگر شما بخواهید که از مزایای مرورگر Yahoo Axis روی همه دستگاه‌های دیجیتالی خود بهره‌مند شوید، باید شماره کاربری و رمز عبور خود را در سایت یاهو وارد کنید. با این شرایط شما می‌توانید روی یک دستگاه الکترونیکی خود جست‌وجوی اینترنتی را انجام دهید و نتایج آن را در دیگر دستگاه‌ها در اختیار بگیرد. این ابزار به شما امکان می‌دهد که سایت‌های مورد علاقه خود را نیز در دستگاه‌های مختلف باز کنید.

زمانی که قصد دارد سایت‌های اینترنتی مورد علاقه خود را باز کنید، روبان نقره‌ای رنگی که در قسمت بالا و سمت راست صفحه قرار گرفته است را باید فشار دهید. در این حالت تمام سایت‌های مورد نظر شما به صورت یکجا باز خواهند شد و با یک کلیک روی هر کدام از آن‌ها می‌توانید به سایت مربوطه مراجعه کنید.

برچسب ها

دیدگاه کاربران