این ماه اولین ماه اقتصادی گوگل است که باز هم خبر های خوشحال کننده ای را برا این کمپانی و مدیر عاملش لری پیج به همراه داشت. در همین رابطه پیج گفت :

” خوشبختانه امسال شروع قدرتمندانه ای داشتیم و سود ۱۴ بیلیون دلاری پیشرفت ۳۱ سال به سال را برای ما نشان می دهد. “

برای دریافت بهتر این موضوع باید بهتر است سود خالص شرکت را بررسی کنیم که با احتساب ۲۵% به عنوان هزینه های جاری و غیره می توان گفت که به طور خالص ۳٫۳۵ بیلیون دلار سود داشته است.

۹۳% از سود محاسبه شده را گوگل و شرکت های مجموع به دست آورده اند در حالیکه ۷% باقیمانده مربوط آخرین خرید گوگل یعنی موتورولا است. کمپانی موتورولا که هنوز با مشکلات دست و پنجه نرم می کند ۲۷۱ میلیون دلار ضرر داد. اما به نظر می رسد این ضرردهی عظیم برای گوگل مهم نیست و آن ها از پیشرفت آندروید ، فروش Play Store و ظاهر جدید آن به شدت راضی اند. در همین حال Google Now ، Voice Search ، Voice Commands نیز رضایت کاربرانی بیشتری را جذب کرده اند.

لری پیج نیز درباره گوشی های آینده موتورولا گفت :

” یکی از مهم ترین فاکتورهای طراحی گوشی های آینده طول عمر باتری است…مردم علاقه ندارند همواره به دنبال شارژ گوشی خود باشند. اگر بچه های شما به اشتباه بر روی صفحه گوشی شما آب بریزند، نباید صفحه نمایش از بین برود. همچنین دیگر نباید نگران افتادن گوشی از دست خود باشید.”

بنابراین باید منتظر گوشی های جذاب و مقاومی از موتورولا باشیم. در آخر پیج اشاره ای کوتاه به Google Glass داشت و گفت در آینده نه چندان دور همه به این عینک هوشمند روی خواهند آورد و حمل سایر وسایل عجیب به نظر خواهد رسید.