گزارشات رسیده حاکی از آن است که کمپانی شارپ این بار قصد دارد از سبک ترین گوشی هوشمند و ضد آب خود رونمایی کند. گوشی هوشمند جدید شارپ، Aquos SHL23 نام دارد و توسط KDDI راهی بازار ژاپن شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی می باشد، همچنین این کمپانی مدعی است که این دستگاه سبک‌ترین گوشی هوشمند ضدآب است.

معرفی گوشی جدید ضد آب و سبک Aquos SHL23

همانطور که می دانید گوشی‌های ضدآب معمولا تجهیزات بیشتری نسبت به سایر گوشی‌ها دارند تا آنها را در برابر نفوذ آب مصون کنند، بر این اساس وزن آنها بیشتر می‌شود، اما شرکت شارپ تدبیری اندیشیده که تا آنجا که ممکن است وزن این گوشی را کاهش دهد.
بر اساس گزارش KDDI، گوشی Aquos SHL23 تقریبا همزمان با گوشی‌های Xperia Z1 سونی معرفی و راهی بازار شده، با این حال از این گوشی‌ سبک‌تر است. گوشی Z1 سونی با صفحه نمایش پنج اینچی ۱۷۰ گرم وزن دارد، اما Aquos SHL23 با وجود باتری سه هزار میلی‌آمپری فقط ۱۴۶ گرم وزن دارد و از گوشی مذکور سبک‌تر است.
این گوشی دارای صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی با وضوح Full HD IGZO است که در هر اینچ آن ۴۶۰ پیکسل قرار گرفته است. پردازنده دستگاه چهار هسته‌ای Snapdragon 800 با قدرت ۲٫۳ گیگاهرتز است و از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.