این روز‌ها بازار شایعات مربوط به گجت‌ها بسیار داغ است. از شایعات مربوط به آیفون ۶ گرفته تا شایعات جدید که به نکسوس ۶ برمی گردد. Sundar Pichai معاون ارشد گوگل درباره گوشی جدید گوگل در کنگره جهانی موبایل گفته است که این گوشی احتمالا در نیمه دوم سال ۲۰۱۴ معرفی خواهد شد. این درحالیست که گوشی نکسوس ۵ گوگل همچنان یک محصول جدید و تازه محسوب می‌شود. اما Pichai نامی از این گوشی نبرده است اما شایعات حکایت از آن دارد که محصول جدید گوگل که Pichai از آن یاد کرده است، نکسوس ۶ خواهد بود. اما حال سوال اصلی این است که چه کمپانی مسئول ساخت این گوشی جدید گوگل خواهد بود؟

 

شایعات داغ و جدید گوگل نکسوس 6

پیش از این شایعات حکایت از ورود لنوو به بازار ساخت نکسوس‌ها می‌داد اما سایت گیزمودو با بررسی این شایعات آن را رد کرد. بر این اساس یک منبع موثق در این باره گفته است که نکسوس ۶ به احتمال زیاد توسط ال جی تولید خواهد شد. این منبع در ادامه اضافه کرده است که نکسوس ۶ نسخه سبک وزن گوشی LG G۳ خواهد بود که در ماه جون معرفی خواهد شد. بر این اساس پیش بینی می‌شود که نکسوس ۶ مشخصاتی نزدیک به LG G۳ داشته باشد که گفته شده دارای صفحه نمایش Quad HD بوده و از یک پردازنده ۶۴ بیتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. چیزی که مشخص است به نظر می‌آید نکسوس ۶ دارای مشخصات سخت افزاری گفته شده باشد اما از لحاظ ظاهری تغییراتی را در آن شاهد باشیم که منجر به سبک وزن‌تر شدن آن خواهد شد.

همانطور که می‌دانید ال جی پیش از این نیز گوشی‌های نکسوس ۴ و نکسوس ۵ گوگل را تولید کرده است و خود را شریک قابل اعتماد گوگل ساخته است. اما شایعاتی دیگر از این همکاری، حکایت از آن دارد که گوگل مسئولیت ساخت اولین ساعت هوشمند خود را نیز به ال جی سپرده است. ساعتی که گفته می‌شود در ماه جون و در کنفرانس I/O گوگل معرفی خواهد شد.