این روزها عکس های زیادی از آیفون ۶ در گوشه و کنار وب می بینیم که بعضی از آنها واقعی و بعضی جعلی یا رندرهای کامپیوتری هستند. عکس های جدیدی از آیفون ۶ توسط یک فروشنده در ای بی منتشر شده است که به نظر واقعی می رسند.
همانطور که پیش بینی می شد، قطعا اولین آیفونی که در کنفرانس اپل معرفی می شود، آیفون ۴٫۷ اینچی خواهد بود. در نسخه جدید آیفون مانند گوشی های اندرویدی شاهد انتقال دکمه پاور از بالا به سمت راست گوشی هستیم تا کار با گوشی راحت تر شود.

عکس های واقعی از گوشی جدید اپل آیفون 6

پیش بینی ها حاکی از آن هستند که اپل به غیر از نسخه ۴٫۷ اینچی، امسال نسخه ۵٫۵ اینچی را هم معرفی و منتشر خواهد کرد. هر دو نسخه آیفون از پردازنده A8 بهره می برند و ضخامتی ۶ میلی متری دارند که آن را نسبت به آیفون ۵s باریک تر می کند.
همانطور که می دانید آیفون جدید در فصل پاییز همزمان با iOS8 به بازار عرضه خواهد شد. بر طبق پیش بینی ها، به همراه آیفون ۶، ساعت هوشمند اپل معرفی خواهد شد که احتمالا مجهز به ۱۰ سنسور خواهد بود که پیش از این در جی اس ام بدان پرداخته بودیم.

عکس های واقعی از گوشی جدید اپل آیفون 6

نظر شما درباره آیفون ۶ چیست؟ به نظر می رسد این عکس ها آخرین طرح های آیفون ۶ باشد و دیگر تغییری در آن اتفاق نیفتد. نظر شما چیست؟