دیگر زمان زیادی تا معرفی آیفون ۶ باقی نمانده، پس هر روز باید منتظر شنیدن اخبار جدیدتری از این گوشی باشیم، بعد از اینکه تقریبا از طراحی ظاهری آیفون مطمئن شدیم، امروز خبری را شنیدیم که می‌تواند تا حدی نظر ما در مورد طراحی این گوشی محبوب تغییر دهد.

امروز پتنتی منتشر شده که اپل در سال گذشته آن را ثبت کرده است، این پتنت توسط یک منبع به نام اپل اینسایدر به تازگی منتشر شده است و نشان می‌دهد که اپل می‌خواهد ظاهر آیفون را تا جایی که امکان دارد ساده تر کند.

شاید دوربین جلو در آیفون 6 مخفی باشد !

در این پتنت اپل اعلام کرده که این توانایی را دارد تا دوربین دوم یا همان دوربین جلو را به همراه فلاش در زیر خروجی صدای مخاطب که در قسمت جلوی گوشی قرار دارد مخفی کند. این موضوع باعث می‌شود که قسمت جلویی آیفون تر و تمیز تر شود.

حتما می‌دانید که دوربین جلوی آیفون فلاش ندارد اما با منتشر شدن این پتنت بعید به نظر نمی‌رسد در آیفون ۶ شاهد این باشیم که دوربین جلوی آیفون ۶ به فلاش مجهز شود.

آیفون 6

به نظر می‌رسد که کمپانی‌ها در سال‌های اخیر توجه زیادی به دوربین دوم و عکاسی سلفی کرده‌اند، پیش از اپل کمپانی‌هایی مانند اچ تی سی، هوآوی و سونی گوشی‌هایی معرفی کرده‌اند که دوربین جلوی آن‌ها چیزی از دوربین اصلی کم ندارد و کاربران این گوشی‌های می‌توانند عکس‌های سلفی‌ای بگیرند که کاربران گوشی‌های دیگر توانایی آن را ندارند.