بر اساس آمار منتشر شده از طرف NPD Group اپل تنها شرکتی نیست که از فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس سود می برد. شرکت های دیگر که در زمینه ساخت و فروش لوازم جانبی فعالیت می کنند، در دوهفته گذشته و در مجموع، چیزی حدود ۲۴۹ میلیون دلار فروش داشته اند که رقم بی سابقه ای در این صنعت است.
رقم فروش این شرکت ها در مقایسه با دو هفته ابتدایی عرضه آیفون ۶ و ۶ پلاس، ۴۳ درصد رشد داشته است. این درحالی است که در زمان عرضه آیفون ۵S و ۵C در مدت زمان مشابه تنها ۱۷ درصد رشد در نمودار فروش لوازم جانبی این آیفون ها مشاهده شد.

آمار فروش لوازم جانبی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس

کیس ها و لوازم جانبی محافظ بیشترین خریدار را دارند. بر اساس این تحقیق، تولید کنندگان لوازم جانبی در ابتدا با استفاده از تصاویر و فایل های شماتیک لو رفته از آیفون های جدید اقدام به ساخت لوازم جانبی می کنند تا در زمان عرضه آیفون ها، آنها بتوانند به سرعت بازار را با محصولات خود اشباع کنند.
در مجموع بیشترین فروش مربوط به محافظ های صفحه نمایش بوده که آمار فروش آن نسبت به دو هفته ابتدایی عرضه آیفون های جدید ۱۲۰ درصد رشد داشته است. کمتری میزان فروش لوازم جانبی هم مربوط به هدفون ها و میکروفون ها بوده که فروششان در دو هفته اخیر ۱۰ درصد رشد داشته و بلندگوهای بلوتوث هم با ۵ درصد رشد در رتبه آخر فروش لوازم جانبی قرار می گیرد.