اینستاگرام از زمانی که نسخه وب خود را معرفی کرد، از یک قالب استفاده کرده است، البته تا چند ساعت پیش! ساعاتی پیش شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام قالب جدید نسخه وب خود را با طراحی جدید معرفی کرد.
در قالب جدید سعی شده طراحی مینیمال باشد و، تا جایی که امکان دارد، پس زمینه سفید در آن گنجانده شده است. عکس ها نیز بزرگ تر از قبل نمایش داده می شوند و با لبه های تیز خود، طراحی ساده این وب سایت را به نمایش می گذارند.

نسخه وب سایت اینستاگرام به روز رسانی شد

طراحی جدید تصویر خاکستری پس زمینه و نوار آبی رنگی را که قبلا وجود داشت حذف کرده و رنگ کرم و سفید را جایگزین رنگ تمام بخش ها کرده است.
تغییر دیگری که مشاهده می شود در صفحه اینستاگرام کاربران است. در این بخش هم ابتدا آواتار کاربر و سپس نام کاربری وی همراه با توضیحات Bio پروفایل دیده می شود. این صفحه نیز به شکل استاندارد و زیبایی طراحی شده است. عکس ها به صورت کاشی هایی کوچک کنار یکدیگر قرار گرفته اند و با بردن ماوس روی آنها می توان تعداد لایک ها و کامنت های هر عکس را مشاهده کرد.
طراحی نسخه وب اینستاگرام اکنون بسیار استاندارد و زیبا شده است. البته اگر این شرکت روی موارد دیگری هم مانند سایز عکس ها، که ۶۴۰ در ۶۴۰ پیکسل است، کمی بیشتر تامل می کرد، می توانست زیباتر از این باشد. حتی اینستاگرام اکنون می تواند به فکر تغییر لوگوی خود نیز باشد که این روزها، با توجه به طراحی های ساده و مینیمال که رواج یافته اند، دیگر کمی قدیمی به نظر می رسد