سل سوم اپراتورهای مخابراتی ایران با نام تجاری رایتل با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس، در شیراز راه اندازی شد.
در این مراسم که در منزل شهیدان ایزدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس و با حضور خانواده این شهیدان برگزار شد، نخستین ارتباط تصویری این اپراتور با حرم مطهر احمد بن موسی(ع) برقرار و حاضرین به این امام زاده واجب التعظیم سلام دادند.
دومین ارتباط تصویری نیز در این برنامه با حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس برقرار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس در این مراسم با بیان این که همه افتخارات، سربلندی و موفقیت هایی که نصیب ایران اسلامی شده است، از برکت خون شهدا و رشادت و ایثار آنهاست، اظهار داشت: اگر توطئه های دشمنان کشور به ویژه آمریکا به نتیجه نمی رسد، اگر تحریم ها ملت ایران را به زانو در نمی آورد و اگر دانشمندان و متخصصین ما روز به روز، علوم جدیدی را به دست می آورند و پیشرفت های جدیدی را برای کشور رقم می زنند، حاصل مجاهدت شهدا و صبر خانواده های آنان است.
نافیان با تبریک به مناسبت بهره برداری از این اپراتور همزمان با نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) در شهر شیراز، افزود: امیدواریم مردم شیراز بتوانند از این امکانات، برای توسعه ارتباطات، توسعه مناسبات اجتماعی و توسعه فرهنگ شهادت و ارزش های انقلاب اسلامی، به نحو احسن استفاده کنند.
شیراز اولین شهری است که در سال ۹۱ به این ارتباطات دست می یابد و تا پایان سال جاری، ۳۰ شهر بزرگ کشور از این ارتباطات بهره مند خواهند شد