دیشب اپل دو نسخه از آیفون را معرفی کرد، یکی از این نسخه‌ها صفحه نمایش ۴٫۷ و دیگری صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی داشت. ما منتظر واکنش سامسونگ به این معرفی بودیم. اگر اخبار موبایلی را دنبال کرده باشید، به طور حتم می‌دانید که استیو جابز همیشه اندازه گوشی‌های سامسونگ را مسخره می‌کرد و بر این موضوع تاکید داشت که صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی مناسب ترین اندازه صفحه نمایش برای گوشی‌های موبایل است. به همان نسبت طرفداران اپل و کارکنانش به تمسخر سامسونگ می‌پرداختند که گوشی‌های سامسونگ به اندازه یک سینی است.

اما حال نگاه کنید که اپل یک گوشی به بزرگی نوت ۴ معرفی کرده است. پس باید به سامسونگ حق داد که کار اپل در آن زمان را تلافی کند.

سامسونگ موبایل شروع به تمسخر اپل کرد!

سامسونگ موبایل فیلیپین یک توییت ارسال کرده و در آن افزایش اندازه آیفون را مسخره کرده است. این بنر که سامسونگ منتشر کرده شامل آخرین گفته استیو جابز در مورد گوشی‌های بزرگ است، استیو گفته بود که “هیچکس به سراغ خرید گوشی‌های بزرگ نمی‌رود”، اکنون سامسونگ به این جمله پاسخ داده و گفته که “حدس بزنید چه کسانی خود را غافلگیر کرده و ذهنیت خود را تغییر داده‌اند”.

این تازه اول کار برای تیم کوک و اپل است که باید سرزنش کمپانی‌هایی که روزی توسط اپل تمسخر می‌شدند را تحمل کرده و شاید بتوانند به آن‌ها پاسخ دهند (از اپل باید انتظار هر کاری را داشت، شاید برای این تمسخرها جوابی پیدا کند).