هر روز اطلاعات بیشتری در مورد آیفون‌های جدید اپل از گوشه و کنار می‌رسد و حالا به نظر می‌رسد اپل قصد دارد به سراغ نمایشگرهای آمولد در نسخه بزرگتر گوشی‌های خود، یعنی مدل پلاس آیفون برود.
سامسونگ پیشرفته‌ترین خط تولید نمایشگرهای آمولد را در اختیار دارد و گفته می‌شود ۶۰ درصد از نمایشگرهای آمولد را برای اپل تولید خواهد کرد. با تولید این نمایشگرها درآمدی بین ۶٫۶۴ تا ۷٫۴۷ میلیارد دلار نصیب سامسونگ می‌شود. بدین ترتیب سامسونگ باید ظرفیت تولید خود را به ۴۵ هزار واحد در ماه برساند تا بتواند ۱۰۰ میلیون نمایشگر را برای سال آینده آماده کند.
استراتژی اپل در استفاده از منابع مختلف باعث می‌شود تا ۳۰ درصد از این نمایشگرهای آمولد نیز توسط ال‌جی تولید شوند. دیگر فراهم‌کننده‌ها (JDI و Foxxonn) نیز احتمالا ۱۰ درصد باقیمانده را تولید کنند.
برخی تحلیلگران معتقدند که تا سال ۲۰۲۱ درخواست‌های اپل برای ساخت نمایشگرهای آمولد از سرعت خط تولید اپل بیشتر می‌شود. اگر اپل تنها به همین ۲-۳ نسخه آیفون اکتفا کند، این پیش‌بینی چندان هم غیرمعقول نیست. تحلیلگران همچنین اعتقاد دارند که شرکت چینی Foxconn قادر به ساخت تعداد زیادی نمایشگر نیست اما از طرف دیگر امکان دارد که دولت چین از تولیدکننده‌های داخلی حمایت کند و به کمک این شرکت بیاید. در سه سال گذشته چین به جایگاه دوم فروش نمایشگرها با داشتن ۲۰ درصد سهم بازار رسیده است.