خبرهای قبلی گفتیم که تراشه Kirin 960 هوآوی ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر) رونمایی می‌شود؛ تراشه‌ای که احتمالا در میت ۹ این شرکت به کار می‌رود. این تراشه را هوآوی طراحی کرده و تولید آن را به تولیدکننده شخص ثالث، TSMC، سپرده است. حالا خبرهایی از گوشی جدید هوآوی، میت ۹، به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود پرچمدار جدید سری میت هوآوی دوربین دوگانه اصلی دارد؛ دوربینی که Leica تولید می‌کند. احتمالا یکی از این دوربین‌ها ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین دیگر ۱۲ مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی باشد.

این اطلاعات از شبکه میکروبلاگ چینی Weibo به دست آمده است. در ادامه گفته شده که این محصول به تکنولوژی Super Charge نیز مجهز است؛ نوعی تکنولوژی شارژ سریع که باتری را در زمان ۵ دقیقه ۵۰ درصد شارژ می‌کند. در مورد اندازه نمایشگر گوشی اطلاعات زیادی در دست نیست، اما احتمال دارد میت ۹ هوآوی نمایشگر ۵٫۹ اینچی داشته باشد.

ممکن است شاهد نسخه‌های متفاوتی از میت ۹ باشیم: یک نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی که با قیمت ۴۸۰ دلار و در سه رنگ به فروش می رسد و نسخه دیگر با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۸۵ دلار و بالاترین نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۰۵ دلار.