هفته‌ی گذشته، تیزری از هواوی منتشر شد که از معرفی گوشی جدیدی در تاریخ پانزدهم می (۲۵ اردیبهشت) خبر می‌داد. در حالی که بسیاری تصور می‌کردند که این گوشی جدید آنر ۱۰ است، اکنون مشخص شده است که چنین نیست. در دعوت‌نامه‌ی جدیدی که منتشر شده است تاریخ معرفی آنر ۱۰ صریحا اعلام شده است. بر اساس این دعوت‌نامه‌ی جدید، آنر ۱۰ در تاریخ ۱۹ آوریل، یعنی ۱۰ روز دیگر معرفی می‌شود. ظاهرا قرار است این اتفاق همزمان با معرفی موتو صورت بگیرد؛ چرا که موتوی جدید نیز در همین تاریخ رونمایی می‌شود.

اطلاعات قابل توجهی از آنر ۱۰ تا کنون فاش شده است و دعوت‌نامه‌ی مورد بحث نیز اطلاعات جدیدی را در خصوص مشخصات این گوشی به دست می‌دهد. به نظر می‌رسد آنر نیز رنگ دوست داشتنی آبی سیر که در پی ۲۰ شاهد بودیم را به خود خواهد دید. بر اساس تصاویر موجود در دعوت‌نامه‌ی مذکور، دوربین دوگانه و هوش مصنوعی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که می‌توان انتظار داشت آنر ۱۰ از آن‌ها برخوردار باشد.

به علاوه، تصاویری که پیش‌تر از آنر ۱۰ منتشر شده است حاکی از وجود بریدگی در بالای نمایشگر این گوشی است. این یعنی احتمالا آنر ۱۰ نیز به جمعیت روزافزون گوشی‌هایی که در بالای نمایشگر خچد بریدگی دارند اضافه خواهد شد.

در مورد سایر مشخصات، گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده‌ی قدرتمند kirin 970 بهره می‌برد و در نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی با رم ۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ عرضه خواهد شد.

دیدگاه کاربران