هم‌اکنون که بازار تبلت‌های ارزان قیمت داغ است، شرکت لنوو هم تلاش می‌کند بخشی از این بازار را از آن خود کند و با سه تبلت آندرویدی به بازار آمده است.تبلت‌های جدیدی لنوو در سایزهای مختلف معرفی شده‌اند.
مدل A1000 با نمایشگر ۷ اینچی امکان نمایش تصاویر با کیفیت ۱۰۲۴ ×۶۰۰ پیکسل را دارد و از یک گیگابایت رم، پردازنده‌ دو هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و بلندگوهای مجهز به فناوری دالبی دیجیتال پشتیبانی می‌کند و قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلاری برای آن در نظر گرفته شده است.

شرکت Lenovo سه تبلت جدید عرضه می کند

A3000 نام تبلت دیگر لنوو است که از مشخصات مشابهی برخوردار است با این تفاوت که از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای بهره می‌برد. قیمت آن نیز کمی بیشتر و نزدیک ۱۷۹٫۹۹ دلار تعیین شده است.
تبلت سوم لنوو از این سری S6000 نام دارد. این دستگاه به نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ × ۸۰۰ پیکسل و پنل IPS مجهز شده است. همچنین پردازنده‌ چهار هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی نیز در آن تعبیه شده است و حافظه رم یک گیگابایتی قدرت کافی برای اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا را فراهم کند. حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت است و با قیمت ۲۷۹٫۹۹ دلار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.