سرانجام پیش فروش اپل واچ روز گذشته آغاز شد و بسیاری از طرفداران اپل و خریداران اپل واچ موفق شدند مدل دلخواه خود را به صورت آنلاین از وب سایت اپل استور پیش خرید کنند. خبرها حاکی از آن است که در کمتر از ۶ ساعت از شروع پیش فروش اپل واچ موجودی این ساعت تمام شد و خریدارانی که بعد از این زمان به وب سایت اپل استور مراجعه کردند موفق به پیش خرید نشدند.

موجودی اپل واچ بعد از 6 ساعت پیش فروش تمام شد

تمام ساعت هایی که در این مدت زمان کوتاه پیش فروش شد از تاریخ ۲۸ آوریل تا ۸ مه سال جاری به دست خریداران خواهد رسید. البته این بازه زمانی مربوط به خریدارانی است که در دقایق اولیه شروع پیش فروش، سفارش خود را ثبت کرده اند. باقی خریداران بایستی زمانی معادل با ۴ الی ۶ هفته را برای دریافت ساعت خود صبر کنند.
همچنین اپل اعلام کرد که مدل واچ ادیشن این ساعت که از طلای ۱۸ عیار ساخته می شود زودتر از ماه جون به دست خریداران نخواهد رسید. اپل با تأیید این خبر اعلام کرد که آنها انتظار همچین تقاضای بالایی را نداشته اند اما از اعلام عدد دقیق تعداد ساعت های پیش فروش شده خودداری کرد. در ادامه این شرکت اعلام کرد که فروش ساعت فعلا فقط به صورت سفارش آنلاین صورت می پذیرد. بدین ترتیب مشخص نیست خریداران از چه تاریخی می توانند با حضور در فروشگاه های اپل ساعت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.