آیا شما هم بی‌صبرانه منتظر معرفی گوشی Galaxy Note 8 از سوی سامسونگ هستید؟ ظاهرا سامسونگ هم برای کاربران و علاقه‌مندانش سورپرایز ویژه‌ای در نظر گرفته. یکی از کارمندان Best Buy امروز در وب‌سایت Reddit نوشته که فبلت پرچم‌دار امسال سامسونگ احتمالا در روز ۲۴ اوت (۲ شهریور) در آمریکا عرضه خواهد شد. نکته جالب دراین‌باره آنجاست که کمپانی سامسونگ تنها یک روز قبل از این موعد قصد دارد رویداد Unpacked را برگزار کرده و Galaxy Note 8 را رسما به تمام دنیا معرفی کند.

طبق گزارش‌های متعددی که دراین‌باره منتشر شده، عرضه این فبلت در تاریخ ۲۴ اوت از طرف کمپانی سامسونگ و همچنین اپراتور Verizon به تایید رسیده است. یکی از مدیران وب‌سایت Reddit هم تایید کرده که منبع این خبر درواقع یکی از کارمندان Best Buy است. با وجود تمام این شایعه‎ها و گزارش‌ها، خبر مذکور هنوز هم در حد یک شایعه به‌نظر می‌رسد و نمی‌توانیم با اعتماد کامل انتظار داشته باشیم که نسل تازه Galaxy Note تا ۱۰ روز آینده حتما وارد بازار شود.یکی از وب‌سایت‌های خبری کره جنوبی هم چندی پیش خبر داد که Galaxy Note 8 احتمالا در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) عرضه می‌شود. حدس می‌زنیم که این خبر تنها مربوط به عرضه فبلت مذکور در کره جنوبی باشد. به‌هرحال فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم تا ۲۴ اوت چه اتفاقی روی می‌دهد و عرضه Galaxy Note 8 در کشورهای مختلف چگونه و به چه ترتیبی روی خواهد داد.

معمولا بین معرفی رسمی و عرضه پرچم‌دارهای سامسونگ، وقفه چند هفته‌ای وجود دارد اما شاید این غول تکنولوژی می‌خواهد روال معمولش را دراین‌باره کمی دستخوش تغییر کرده و مخصوصا ورود آن را به بازار آمریکا، کمی زودتر آغاز کند.