پس از مدت‌ها انتظار، گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی سرانجام سامسونگ گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy Note 8 را به طور رسمی معرفی کرد تا خاطره آتش‌‌سوزی‌های مکرر مدل قبلی آن از ذهن کاربران پاک شود. این طور که سامسونگ در مراسم معرفی این فبلت پیشرفته گفت، کاربران از امروز می‌توانند آن را پیش‌خرید کنند و در کمتر از یک هفته این محصول را در اختیار داشته باشند.

samsung-galaxy-note-8
در مراسم معرفی این فبلت جدید شرکت سامسونگ به سوالات کاربران و خبرنگاران پاسخ دهد و پس از جعبه‌گشایی محصول، نخستین تصاویر رسمی آن منتشر شد. در این جعبه موارد زیر یافت می‌شود:
– دستگاه به همراه قلم هوشمند S Pen
– قلاب مخصوص تعویض و نوک قلم اضافی
– آداپتور مجهز به ورودی یو‌اِس‌بی
– سیستم ورودی ارتباطی میکرو-یو‌اِس‌بی
– سیستم ورودی ارتباطی یو‌اِس‌بی (یو‌اِس‌بی تایپ-سی)
– کابل ارتباطی یواِس‌بی
– پین خروج بخش مخصوص سیم‌ کارت
– هدفون
یکی دیگر از نکات مهمی که در این جعبه مشاهده شده، هدفون جدید سامسونگ است که به صورت ویژه شرکت AKG آن را تولید کرده است. سر این هدفون‌ها در دو اندازه متفاوت به صورت مجزا ارایه شده است و تا کاربران برحسب اندازه گوش خود بتوانند صدا را با بهترین کیفیت در آن گوش کنند.
شما همچنین دو آداپتور کوچک در اختیار دارید. یکی از آنها به ورودی میکرو-یواِس‌بی مجهز شده است و مدل دیگر ورودی یو‌اِس‌بی-سی دارد که به شما امکان می‌دهد حافظه‌های فلش معمول را به راحتی به «گلکسی نوت ۸» متخصل کنید.
در پایان، سامسونگ سیستم شارژر سریع «آداپتیو فست شارژ» را همراه با این محصول ارایه کرده است تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان انرژی مورد نیاز خود را تامین کنید.